Veel gestelde vragen

Moet ik vooraf betalen?
Wat zijn de verzendkosten?
Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling binnen heb?
Hoe kan ik betalen?

 

Moet ik vooraf betalen?

Meestal hoeft dit niet. Voor ons is het makkelijk wanneer je via iDeal of met creditcard betaalt maar wij verzenden ook veel bestellingen met bijgevoegde factuur. Op de factuur staan onze bankgegevens. Omdat wij niet om vooruitbetaling vragen heb je je thee sneller in huis. Wij vertrouwen erop dat je betaling binnen twee weken aan ons wordt overgemaakt. Overigens behouden wij ons wel het recht voor om in uitzonderlijke gevallen vooruitbetaling te vragen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland rekenen wij een vaste bijdrage in de kosten van € 4,95 (franco bij bestellingen vanaf € 49,50). Voor België is dit € 5,95 (franco bij bestellingen vanaf € 49,50). Bestellingen van alleen proefzakjes worden franco geleverd. De verzendkosten voor bestemmingen in Europa buiten Nederland en België bedragen € 15,00 (franco bij bestellingen vanaf € 100,00). Voor bestemmingen buiten Europa bedragen de verzendkosten € 25,00.

 

Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling binnen heb?

In principe hebben wij alle aangeboden theesoorten op voorraad en verzenden wij bestellingen die op werkdagen voor 12 uur ‘s-morgens worden geplaatst nog dezelfde dag. In de meeste gevallen komt je bestelling dan de volgende werkdag aan. Mocht een bestelde theesoort bij uitzondering tijdelijk toch niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met je op m.b.t. de levertijd.

 

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren betaling middels bankoverboeking (onze bankgegevens staan op de factuur), Visa, Mastercard, American Express, iDeal en Bancontact via MultiSafepay.